Author Topic: CGN (Carrier Grade NAT) "problem sa ip adresom"  (Read 169 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline zijancher

  • Full Member
  • *
  • Posts: 229
    • Email
CGN (Carrier Grade NAT) "problem sa ip adresom"
« on: February 09, 2017, 16:49:39 »
Dakle s obzirom da su mene bez ikakvog upozorenja prebacili u
CGN sistem(Carrier Grade NAT) te posto im poslah  zahtjev da mi vrate
dinamicku IP adresu,(BH telecom je upitanju   (poguzi),naime zvao sam telefon za podrsku korisnicima,i trazio da mi ukinu CGN,covjek je uradio bez ikakvih problema,zelio bi svim kolegama javiti ako budu imali problema sa internetom,konkretnije sa nekim DNS servisom da znaju u cemu je problem
- Problem se prepoznaje tako sto u ruteru imate jednu javnu ip,ali kad odete na google i ukucate myip pokazuje sasvim drugu ip koja pocinje sa 100.xxx.xxx.xxx
-DNS servis se veze za ip adresu koja je dodjeljena vasem ruteru kuci a ne nekom ruteru u telekomu,na koji je nakacen vas ruter kao u ovom slucaju
- Ono  sto sam procitao i iskusio sa ovim slucajem je nemogucnost port forwardinga.
Svi telekom operateri su u "skripcu"sa ipv4 adresama. CGN uvode operateri koji nemaju dovoljno javnih IP adresa na raspolaganju i to im je jedino rjesenje za sirenje baze korisnika
-Znaci da ne bi bilo pa-pa port forwardingu,nazovite i trazite da vam ukinu CGN
 (mig
`--|||||||-zijancher...<total tv
./_==o ___________________|
...),---.(_(__) /
..// (\) ),----".'
.//___//
//;__//